11 juli 2010

På väg mot Hcp 36+

Ja ni som känner mig vet att jag i höstas gick golf kurs. Och nu under våren har även min man Anders gjort det. Men bara för att man har gått kursen så innebär ju inte det att man har "grönt kort". Nej först ska du gå fadder rundor och se till att kunna spela 9 hål på 18 poäng. Och det kanske låter lätt men så är inte fallet. I dag har vi varit ute igen och spelat på korthålsbanan, och det började bra kan jag säga .. men sen! Jag får skylla på värmen:) Just nu känns det som att man kommer att få spela på korthålsbanan hela livet. I dag lämnade vi Atlas hemma och det gick alldeles utmärkt. Han tittar yrvaket på oss när vi kommer hem och undrar varför vi är så glada att se honom. Nej nu måste jag lägga köttet i marinad för vi ska grilla idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar