6 nov. 2010

Bilförsäljning

Igår städade jag ur min bil, ja jag tvättade den också faktiskt.
Jag tänkte nämligen sälja lilla BMW:n. Jag kan inte åka omkring med Atlas i baksätet längre,
det är varken säkert eller praktiskt.
Passagerare i baksätet kan jag heller aldrig ha längre, för ingen vill sitta i den smutsen.

Vi får se om någon snäll människa förbarmar sig på Blocket. Men vad jag har förstått så är det jäkligt tufft och sälja bil idag, man får i princip skänka bort dom, och det vill jag ju inte.

Jag har inte riktigt bestämt vad jag skulle vilja ha i stället. Jo jag vet vad jag skulle vilja ha men det är en helt annan sak. Jag velar hit och dit mellan småbil och kombi....det ska ju vara 2:a bilen så egentligen skulle en liten räcka men jag vet inte vi får se vad det blir. Pärlan måste bort först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar