9 nov. 2010

Jiiipiii

Idag är jag så himla glad.

Morgonen har visserligen startat med lite snökaos och naturligtvis sommardäck på bilen.
Och bortsett från att jag kom tjugo minuter försent till veterinären så är jag ändå glad.

Jag är glad för att veterinären som vi var på återbesök hos, friskförklarade Atlas idag.
Så jäkla skönt!!

Nu är vi på jobbet igen men jag hann rasta honom lite i snön innan vi gick in, och jag kan bara säga att han älskar det.
Han far fram och tillbaka som en vettvilling. Och man kan inte annat än skratta åt honom.

2 kommentarer:

  1. Positiva besked från Veterinären, snöfall och en snöälskande jycke.... Klart att du vrålar Jiiipiii och skrattar gott :D

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack så jättemycket:) Hittills så har jag inte gjort någonting med hennes öron. Men får se sen i vår hur se ser ut för då tänker jag ställa ut henne på några collieutställningar:)
    MVH Amanda och Leah

    SvaraRadera