21 feb. 2011

Apropå mitt senaste inlägg,,

Alltså, jag måste bara säga att det verkar vara som att det är en generationsfråga angående om man gillar filmen eller inte.
Jag brukar inte läsa rescensioner innan jag ska gå på bio eftersom jag vill bilda mig en egen uppfattning, men nu i efterhand har jag läst kommentarer om filmen och dom flesta sågar filmen totalt MEN..
inte ungdomarna, dom som är runt tjugoårs åldern.
Dessutom när jag kom till jobbet idag och berättade för bland annat min son att vi varit och sett den, så säger han att han också sett den och tyckte den var (som han sa) Skiiit bra!!
Hmm...ja, smaken är delad. Och tur är väl det:)

2 kommentarer:

  1. Ja, smaken är som baken. Jag tänker inte se den, eftersom jag sett de RIKTIGA Åsa-Nisse-filmerna och då blir ju alla efterapningar dåliga.
    Apropå delad smak, så kommer jag ihåg när en kompis och jag skulle titta på "4 bröllop och 1 begravning", eftersom vi hört att den var såå rolig. Det var nog den sämsta film jag sett, tror jag. Inte alls roligt! Den gick visst också hem hos ungdomarna vill jag minnas.
    Så synd att filmen blev en besvikelse ändå. För det är ju trots allt en annan upplevelse att se film på bio, än på TV:n. Jag tröstar mig med att den väl snart kommer på TV:n och då är den ju gratis dessutom.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Alla tycker inte lika tack å lov. Jag kommer inte att se den filmen eftersom många i min omgivning varnat mig. Men det är säkert en generationsfråga.
    Om ungdomar gillar den så -Njut. var å en får bli salig på sitt sätt...Har du varit på klassträffen ännu?

    SvaraRadera