20 feb. 2011

Söndags jogging

Idag var jag ute på första joggingrundan för i år.
Jag hade med mig Atlas för första gången, med ett kort valp koppel fastsatt
runt ett skärp på min midja. Jag hade trott att det skulle gå åt skogen eftersom han vill stanna så ofta, men på tydligen gör han inte det när man springer med honom.
Det gick så himla bra, så nu är jag lite taggad inför nästa runda.

Och inte nog med det igår var jag på gymet för första gången på en månad,
TJOOOHEJ va jag är duktig, visst är jag?

Sen har jag haft bad dag med Atlas också, det var välbehövligt.
Tänderna blev också borstade och klorna blev klippta.

Och nu ska maken och jag åka in till Göteborg och gå på bio.
Vi ska se den nya Åsa-Nisse filmen. Återkommer med en kommentar om filmen.

2 kommentarer:

  1. ABSOLUT! Du är ju superduktig.
    Roligt att Atlas kunde springa med, det är ju toppen.
    En riktig vårrengöring fick han också. Tänk dock på att det tar minst 3v. innan pälsen har sitt skyddande fett. Han kan lätt bli kall nu.
    Ha en fin vecka!

    SvaraRadera