5 mars 2011

Äntligen!

Har vaknat till en underbar och solig morgon, och jag mår mycket bättre.

Så mycket bättre att jag ska ut på lite ärenden idag.
Bla ska/måste ett nytt hundkoppel inhandlas, Atlas har haft ett gammalt hederligt läderkoppel av det klassiska slaget, men nu när han har lyckats få ensamrätt på det gamla och lyckats bita av det så ska det bli något nytt.
Mina funderingar har faktiskt varit att skaffa ett s.k flexikoppel, men jag vet inte, vi får se vad jag kommer hem med.

Men först ska här lösas Melodikryss, det är ju lördag.

2 kommentarer:

  1. Flexikoppel är bra på promenaderna, men inte om man skall träna. Köp 2 koppel Du, så har Atlas något att välja på. Hi Hi!
    Skönt att Du är bättre och sköt om Dig!

    SvaraRadera
  2. Gött att läsa att du mår bättre! Hoppas du får en fortsatt bra helg.

    Ta hand om dig!

    SvaraRadera