31 mars 2011

Läsa bloggar

..jag det har jag inte gjort på länge känns det som. Men nu ska jag läsa ikapp har jag tänkt, ska bli kul och kommentera lite här o där. Imorgon är det fredag igen och man är ledig, guuud så skönt ME LOVE FRIDAYS! Fast imorgon kommer jag nog vara lite spänd för jag ska till doktorn. Varför då? Jo, sen jag var elva år och hade örhängen tappade jag en dag mitt ena örhänge...njaa inte tappade jag hittade det på kudden. Det visade sig att jag hade fått ett jack i örsnibben, och det har jag gått med enda sen dess. (Jag har fobi för doktorer och sprutor) Nu efter cirkus 35 år ska jag försöka ta mod till mig och fixa det här. Fånigt va? Sen blir det en tur till frissan, som belöning. (Sluta genast upp med o fantisera vad jacket i örsnibben ser ut som)

4 kommentarer:

  1. Hahaha - förlåt mig, men nog ser det ut som en gullig liten barnrumpa det där jacket ;-)
    Man har inte så mycket känsel i örsnibben så det ska nog gå bra ska du se :-)
    Gomorron och tummhållning från mig!

    SvaraRadera
  2. Lycka till hos doktorn.
    Och hos frissan.
    Vad ditt öra ser ut som tänker jag hålla för mig själv ;)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Lycka till!
    Ha en fin fredag.
    Kramar

    SvaraRadera