1 mars 2011

Ynklig

I förr går natt sov jag i princip ingenting, men gick till jobbet i alla fall.
Kände hela dagen igår att allt inte var 100 kan man säga.
Ont i halsen, förkylning på gång osv, men somnade gott och sov som en stock hela natten.
Däremot var det inte mycket med "Peatreek" idag, så beslutet att stanna hemma var nog klokt.
Har legat nästan hela dagen i sängen med undantag för dom gånger jag varit uppe och kissat och varit tvungen att röra på mig eftersom man får så himla ont i ryggen av att bara ligga.
Nej dags att lägga sig igen. Ses en annan gång!

1 kommentar:

  1. Stackars Dig!
    Det verkar som om förkylningarna aldrig slutar den här vintern.
    Hoppas att Du är på benen snart. Nu ska det ju vara vår, säger dom. Inte för att jag har märkt något än. Lika kallt som vanligt. OCH HALT!
    Inga långpromender precis, men har ju iaf börjat träna inomhus. Det gick väl sisådär, men dom är duktiga iaf, tycker jag.
    Sköt om Dig nu!

    SvaraRadera