7 apr. 2011

Barnvakt, nej jag menar hund vakt..

Igår kväll träffade jag min vännina som var på besök i Göteborg. Det blev några timmar tjej snack med vin och en göör go räkmacka, (vad ska man annars äta när man kommer till Göteborg), vi träffades på AVALON ett nytt hotell, som är super fräscht. Kan jag rekommendera om ni är i Göteborg. Men nu idag/ikväll är vi hundvakter. Det är så roligt, men ovant förstås. Tänk dom som alltid har två eller fler hundar!! Vi började med lek på ängen och sen blev det en långpromenad i skogen.

Och sitter vi fint får vi godis av husse...

Vi bara gick där i skogen och njöt av solen och skogspromenaden. Och visst kändes det idag som att våren har kommit.


Ser ni sjön därborta?

Oj, nu har visst Anna Skipper kört igång igen med "Du är vad du äter".
Det måste jag kolla på. Go kväll på er!

3 kommentarer:

  1. Det ser verkligen härligt ut på bilderna!

    SvaraRadera
  2. Hej Hej!
    Vilka fina bilder!
    Måste skratta åt Din undran hur man har det med flera hundar. Nu vet Du! 2 pälshundar dessutom. Vilken fin kompis till Atlas och dom måste ha haft roligt.
    Hur gick det på Rallylydnaden när Du var borta? Tycker Atlas att det är roligt?
    Här blir det inte så mycket träning, för jag håller på och rotar med så mycket annat just nu.
    Ha det så gott och kramar från oss!

    SvaraRadera
  3. Hallå!!
    Vad kul att du vill följa min blogg!
    Jag tar och följer din, gillar det jag läser!
    Vilka härliga bilder från skogen, kan riktigt känna hur gott det doftar där!
    (FAST jag är helt täppt i snoken!)
    Fasen, jag missade Skipper!
    Kram på dig!

    SvaraRadera