27 juli 2010

Sommar 2010


En underbar bild på Atlas i trädgården en varm sommardag.

1 kommentar:

  1. Men ÅÅH, så roligt att jag hittade hit! Var inne på Lassis sida och länkade mig hit.
    Det är jag som är ägare till Atlas pappa och han heter Klicker till vardags.
    Måste berömma Dig för den fina bloggen och jag hoppas att Du skriver mycket om Atlas, så jag får följa honom framöver. Det var ju första kullen efter Klicker, så det är såå spännande att få se vad det blir av avkomman.
    Måste också fråga om jag får låna någon av bilderna på Atlas att ha på min hemsida? Hade varit så kul at få presentera, i alla fall någon av valparna på Klickers sida.
    Du är välkommen in och kika på sidan och lämna gärna ett avtryck i gästboken också!
    Varma hälsningar och massa kramar från oss i Menageriet! ♥

    SvaraRadera