17 dec. 2010

Firat

I kväll har vi varit inne i stan på restaurang Yalla Yalla, och firat sonen
som fyller år på tisdag. Det var bara familjen och svärmor.Alldeles lagom.
Så himla mysigt vi hade och vad gott det var. Ett riktigt kap måste jag säga.

Vi åt lite olika rätter men till det serverades råstekt vitlökspotatis.Mmmm...
Finns det något godare, men det ska vara mycket vitlök!!

Varför firar man en fredag tänker ni? Jo så här är det.
Helgen går åt till arbete på firman här hemma men även för firman där jag är anställd som jag också utför här hemma.
Och på måndag åker Anders för att jobba till Bahrain.
Själv ska jag hinna med lite här hemma och se till att förskaffa och inhandla det som jag och Joakim behöver till vår resa,
eftersom vi sticker på onsdag till Egypten.

Jag känner mig lite smått stressad.

2 kommentarer:

  1. Phuu..... jag blev nästan lite anfådd bara av att läsa om ditt 'schema'! Försök att tagga ner lite innan du åker också, för då blir resan ÄNNU bättre!

    Åsså andas du in ett djupt andetag genom näsan och andas ut genom munnen.... Så där ja, bra ;)

    SvaraRadera
  2. GRATTIS till sonen idag!
    Önskar Er en fin resa till värmen.
    Hoppas att Atlas inte kommer att sakna Er alldeles för mycket.
    Kramar från oss alla! ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera