21 dec. 2010

Lämna bort hund

Ja nu ikväll har jag varit och lämnat Atlas hos min chef som bor på landet.

Han har tre barn runt 10 års ålder och den minsta flickan har sedan hon fick veta att det var en "Lassie-hund" som skulle komma, hoppat jämfota upp och ner och undrat förtjust,när kommer han...när kommer han?
Inte nog med att det finns barn där (vilket Atlas älskar),
min chef har också två hundar.
Två border collies en hona Leila som är lika gammal som Atlas och en hane Valle som är gammal och trött.
Det tog inte många sekunder innan jag såg att Atlas skulle stormtrivas här, som dom lekte allihop. Klantig som jag var missade jag förstås att ta ett foto, men men man kan inte komma ihåg allt.
Imorgon bitti kommer stora grabben och hämtar oss 05.15 (!!!)
Nu har jag lite att stå i, så jag får fortsätta bloggandet från sol stolen istället.

1 kommentar:

  1. Atlas kommer säkerligen att ha det jättebra på "sitt pensionat". Hoppas inte nå't snöoväder ställer till med nå'n försening och att ni får det riktigt sköööönt på semestern!

    Ta väl hand om er!

    SvaraRadera