24 aug. 2010

Första utställningen













































Så var det då avklarat, första utställningen VÄSTKUST VALPEN & VETERAN's inofficiella utställning på Göteborgs Galoppbana ute på Säve den 22/8-10...och hur blev resultatet??

BIR valp med HP vid 8 månaders ålder inte så illa va? Han skötte sig jätte bra.

Efter den långa dagen var vi helt slut båda två och somnade tidigt på kvällen.
Trots mycket väntan så har det inte avskräckt mig, jag tyckte det var jätte trevligt, och dessutom träffade jag andra mycket trevliga collieägare som kom med bra tips.

Tack så mycket Stephanie och Kristin, vi kommer säkert ses igen!


















1 kommentar:

  1. Ett JÄTTESTORT GRATTIS till BIR och HP! ♥
    Såå roligt! Jag blir så stolt att Klicker kunde ge så fint avelsresultat. Visst är det jobbigt, men kul och ger mersmak när det går så bra? Hur många Collie's var det Du tävlade mot?
    Du får GÄRNA lägga ut kritiken på bloggen, eller mejla, för jag är så nyfiken vad dom skrev?
    Atlas är ju en fin kille, så jag förstår att det gick bra! Svävar du på små moln nu? Det gör jag.
    Ha det så gott och krama Atlas från släkten och mig!

    SvaraRadera