9 okt. 2010

Atlas har fått en kompis




Jag blir så glad när vi är ute och Atlas träffar andra hundar, och särskilt glad blir jag när vi träffar någon som har en collie.
För en tid sedan träffade vi Zimba en annan collie hanne här i Lerum,
då var han fem månader och var lite avvaktande mot Atlas.
Nu idag en månad senare träffades dom igen och nu var Zimba både större och lite tuffare
och var inte alls emot att leka med Atlas.
Dom hade roligt uppe på ängen, så jag passade på att fota litegrann.

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder! Det går nästan inte att skilja på dom. Collie leker bäst med Collie, det har jag erfarit med mina.
    Tack för kommentaren, men jag måste skratta. Gå in och kika på mitt Tisdagstema och bilden försenad. Jag har nog det problemet att det tar för lång tid att bli färdig! ;D
    Trevlig helg!

    SvaraRadera