28 okt. 2010

Jag hatar regnet

Har precis kommit in efter lunch prommisen, och jag hatar det det jäkla regnandet.
Naturligtvis fick jag inte med mig regnstället i morse så jag blev precis dyblöt in på bara benen.
Som tur är har jag ju sonen här som har extra arbetskläder. Så där har jag varit och rivit åt mig ett par av hans byxor, gissa om jag ser kul ut. Men jag är i alla fall torr.

Som om inte det vore nog så spökar Atlas mage också, och det ser inte kul ut efter benen där heller. Fick spola av med vatten så gott det gick, det får bli ett bad ikväll.

Så nu sitter jag här i lukten av blöt hund och någon annat otrevlig doft.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Sån otur han har!
    Stackars liten och jag tycker synd om Dig också förstås. Det är ju inte roligt att starta hundägandet med sjukdomar.
    Blir han dålig i magen av medicinen?
    Först ont i halsen och sen ont i magen, det kan inte vara kul.
    Hoppas att han blir frisk en gång för alla efter dom här pärserna!
    Nu får vi även hoppas att det regnat färdigt på ett tag, för det är grymt blött överallt.
    Kramar från oss och vi håller tummar och klor att han skall bli bra nu! ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera