13 jan. 2011

Inventering

Det finns saker på jobbet som man gillar att göra och det finns saker som man tycker sämre om så är det nog för dom flesta av oss.
Själv är jag inte överddrivet förtjust i att registrera in alla siffror efter att man inventerat.
Så döm om min förvåning när jag kommer tillbaka efter julledigheten och en kollega till mig säger att han varit snäll och gjort det redan. YES! Tänkte jag då!
Han sköter inventeringen och då hade han tänkt att han även kunde göra registreringen efteråt också.
Igår e.m innan jag skulle gå hem kollar jag att allt var klart för att skrivas ut nu i morse,
och vad tror ni jag får se, han har varit inne på helt fel ställe och registrerat detta!

Vad tror ni jag gör idag? Jag sitter här och registrerar in antal i lager, och har suttit sen jag kom i morse. Det rör sig om en lista på närmre 100 sidor och cirka 3500 artiklar. Kul? NOT

3 kommentarer:

  1. Hej :-) Tack för titten hos mig! Har du berättat för din arbetskamrat om hans tabbe? Tänkte bara om han vill vara "snäll" även nästa år ;-) Sällma var ett underbart namn på katten :-))

    SvaraRadera
  2. Jajjamän, här är det "bussiga klubben".:)

    SvaraRadera
  3. Tja va ska man säga... Rent ut sagt...Fy fan va trist!

    SvaraRadera