30 jan. 2011

Nu känns det bättre!

Idag har vi haft "egen tid", bara vännen C och jag.

Det blev shopping för hela slanten och en massa prat och skratt förstås.
Det var så skönt att få ta hand om min vän och få henne att tänka på
något annat en stund.
Det ska inte dröja lika länge till nästa gång, (jag lovar C).

Vi hann bland annat med en sån här:



Det smakade ljuvligt gott!

Sen blev lite nya outfits också:



Och sen har jag kommmit på att jag ska köra en rosa period i sovrummet, det har inte jag gjort ännu, så det blir den romantiska stilen har jag tänkt. Lite tyll gardner, rosa längder, romantiska vita kuddar med krås, och några rosa samt lite rosa ljus.



Jag återkommer med bildbevis när det blitt klart.

2 kommentarer:

  1. Vänner ska man vara rädd om! Tyvärr blir det ofta att man bara tänker istället för att visa i handling hur mycket man egentligen bryr sig...
    Kul att du hittade till mej! Välkommen åter! :D

    SvaraRadera
  2. Jag blir glad i hjärtat att du pysslar om min syster, hon behöver det just nu! Känns väldigt bra att sitta här 40 mil bort och veta att hon har vänner som dig!! Kramar Camilla

    SvaraRadera