25 feb. 2011

Härliga Fredag

Vaknar av klockan som ringer 06.15, är skittrött och vill bara dra täcket över huvud.
Men så kommer jag på att jag lovade mig själv igår kväll att jag ska gymma nu på morgonen, så jag kämpar mig upp blaskar av mig lite i fejan borstar tänderna och sen drar jag till detta:

Först gymmade jag lite:


Sen väntade en uppdukad frukost:


I lugn och ro:


Satt jag sen och bara njöt av att läsa tidningen och vara ledig:


Jag älskar mina lediga fredagar, speciellt när dom börjar så här.

Ikväll blir det tacos som vanligt, det har vi ätit på fredagar dom senaste 20 åren typ. Och trots att äldsta är utflyttad och min "lilla" plutt fortfarande bor hemma. så sitter vi här fortfarande varje fredag och käkar tacos.
Jag och mannen har tröttnat för länge sen och försöker allt att byta meny, men det blir protester direkt. Så nu har vi en slags hat - kärlek till tacos.

3 kommentarer:

  1. TOPPEN!
    Men nu är det väl dags att det börjar smitta av sig lite tycker jag. Var snäll och skicka hit lite av ditt tunga artilleri av lust, vilja och javlär anamma snarast, är du snäll!
    Ha en go helg!

    PS.Tacos ä la gott! DS.

    SvaraRadera
  2. Jag gymmar också i arla timme - men det beror mest på att jag är en sån där irriterande morgonpigg jäkel ;-D

    SvaraRadera