22 mars 2011

Då är man..

tillbaka i verkligheten igen, med jobb och allt vad det innebär.

Jag kom hem i söndags kväll efter en helg i Motala.
30 års träffen med klassen, var riktigt kul faktiskt.
Dom flesta var sig ganska lika faktiskt förutom det gråa då.
Ja en del hade ju inget hår alls (av killarna förstås) och en del såg ut som om dom fortfarande trodde dom var tjugo (långt hår och solbrillor i pannan) och då menar jag killar!
Tjejerna var nog dom som såg fräschast ut, lite rundare kanske men ändå snygga.
Vissa så snygga att man undrade om tiden stått helt stilla för dom.

En tur till mamma och en fika med brorsan hann jag också med.

Fru Venus: Det blev rosa under den svarta tunikan!

Nu är veckan i full gång igen, igår var det övning med kören och ikväll blir det till o skjutsa minsta till saxofon kursen. Men snart är det torsdag e.m och då är man ledig i tre dagar igen.

10 kommentarer:

  1. Vad roligt att få träffa klassen efter så många år!

    SvaraRadera
  2. Konstigt att vi tjejer håller i längden. :-))

    SvaraRadera
  3. Kul att klassträffen blev lyckad!
    Jag ser också fram emot helgen för då är jag ledig med :))

    SvaraRadera
  4. Alltid kul att träffa gamla klasskompisar och särskilt om man inte bor kvar på sin hemort. Blir lite mer spännande om man känner igen dom då ;D

    SvaraRadera
  5. Jag har inte varit på nån sån träff, men det låter ju kul!

    SvaraRadera
  6. Det är verkligen kul med klassträff:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Förstår att du hade det roligt.
    Ja..tänk...att det är vi kvinnor som håller måttet i längden :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Vad härligt att det blev en bra återträff.

    SvaraRadera
  9. Va kul att klassträffen blev lyckad!

    SvaraRadera
  10. Ja, skalen förändras men ändå känner vi oss likadana inombords. Synd att det liksom inte går hand i hand ;-D

    SvaraRadera