25 apr. 2011

Äckel Päckel...och mums, mums..

I helgen har jag hittat årets första fästing oohhh.. jag får rysningar av dom.
Den låg på v-rums golvet, hade väl förmodligen ätit färdigt på Atlas och bestämt sig för att hoppa av. Jag som badade honom och borstade igenom hela pälsen i fredags, och ändå missar man en sån här.



Sen har vi varit bjudna på middag hos vännerna och käkat så himla god lamm stek med hasselbacks potatis och rödvinssås, mmm! Det var så gott!



Lite relaxing på vännernas altan i solen.





Lite jobbigt för maken som glömde solbrillorna hemma, aj, aj, aj så dumt!

6 kommentarer:

  1. Hatar verkligen fästingar!
    Det ser ut som ni har haft en underbar påsk.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Bläää, hittade den första på mammas o pappas katt för flera veckor sen, de är tidiga i år de rackarna!

    SvaraRadera
  3. Den menyn blir jag ju lite avundsjuk på, måste jag säga!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Mmmm låter Gott alltså maten inte fästingen-Blä! /L8

    SvaraRadera
  5. Fästingar är något som jag får smått panik över. Dom är ju så äckliga......
    Kram

    SvaraRadera
  6. Har också hittat en fästing på en av våra hundar.Kram!

    SvaraRadera