11 maj 2011

Man kan inte vara bäst jämt!

Som jag misstänkte hann jag inte få klart allt innan deadline gick ut.
Och om sanningen ska fram är jag fortfarande inte klar, voine, voine...
jaa, ingen har i alla fall frågat efter rapporterna ännu och jag jobbar på
och låtsas som det regnar.

Och regnar det har det gjort ikväll men det var så ynka lite att jag knappt blev blöt.
Åskade gjorde det däremot och det var skönt för då försvann min huvudvärk.

Men nu är jag så trött på allt vad jobb heter att jag tar och kikar in hos er i stället.

11 kommentarer:

  1. Åskan och regnet kom hit till oss nu :(

    SvaraRadera
  2. Vi fick heller inte speciellt mycket regn här.
    Och åskan var inte så väldigt skrämmande...

    Kul att du kikar in till oss när du tröttnar på jobbet. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du får en härlig kväll.
    Kramen

    SvaraRadera
  4. Åskade här också och 10 mm regn kom det, fast idag ska det få torka upp lite innan helgen då det dessvärre väntas mycket regn. Kramiz!

    SvaraRadera
  5. Känns som om vi har det lite hektiskt på jobbfronten båda två just nu:)

    Jag ska försöka berätta lite mer om cykelfesten i något inlägg!

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  6. Vi fick varken åska eller regn, däremot var det någon som snodde de höga graderna på termometern idag ;-)
    Gomorron

    SvaraRadera
  7. Du kan inte skicka hit lite regn och åska tror du?

    Jag frågade min linjeföreståndare om man skulle säga emot eller bara göra som läraren för examensarbetet sa.

    Jag fick svaret: "Om jag hade varit du hade jag rättat mig efter läraren".

    Men sen tänkte jag lite och jag skrev precis som jag tyckte till min lärare, jag motiverade varför jag inte ville ha det på det sättet, men att om han givetvis vill ha det så så rättar jag mig efter det.

    Det kom senare fram att jag givetvis ska säga emot och skriva det på det sätt jag tycker blir bäst. Sen ger han mig råd på vägen.

    Kanske ska man egentligen ifrågasätta linjeföreståndarens kompetens?

    SvaraRadera
  8. Åska-ja tack...stressa inte ihjäl dig./L8

    SvaraRadera
  9. Ajdå, men det löser sig! Njut av kvällen nu. Kramar

    SvaraRadera
  10. Var nöjd med allt du fått gjort!

    SvaraRadera
  11. Hej i stugan!
    Kikar in för att önska Er en fin helg!

    SvaraRadera