4 aug. 2011

En utflykt till..


..blev det igår.

När jag kom dit trodde jag först inte att jag skulle hitta någon parkering men efter en stunds letande hittade jag så en plats, låångt bort.
Jag var då helt säker på att jag skulle få ställa mig i världens köer, men döm om min förvåning när jag bara kunde promenera rakt in!!
Det är inte ofta det har hänt.

Fyra timmar senare och med endast 3 påsar i handen var jag på väg hem igen.
En alldeles lagom dagsutflykt, tycker jag.

Idag tar vi det lilla lugna här hemma (ZZZZZ..i sol stolen).

3 kommentarer:

  1. Tittar in i din blogg och säger hej:)
    trevlig blogg du har :)

    SvaraRadera
  2. Jag har ännu inte efter snart 23 år i Sverige varit på Ullared!
    Måste nog ta tag i det där ;)

    SvaraRadera
  3. Gekås är helt ok att åka till om man slipper köerna...

    SvaraRadera