3 jan. 2012

Den gick igenom.

Idag har jag varit o besiktigat bilen, och den gick igenom utan en ända anmärkning.
Och det är lika skönt varje gång. Förr sa man att vi tjejer alltid skulle sätta på oss kjol så skulle bilen gå igenom, men det kom jag på för längesen att man inte behöver, man kommer långt med att "bara" vara trevlig.
Hmm...jag måste vara jäkligt trevlig:)

Efter besiktningen blev det snabb färd tillbaka till jobbet, vi har ju som många andra haft inventering.
Och i år har jag haft hjälp av en underbar student ( jag nämner inga namn ), men nu återstår att knappa in alla dessa nästan fyra tusen artiklar...PUUHH!

Och ni är lediga och har det bra förstår jag....

4 kommentarer:

  1. Grattis till bilbesiktningen!!! Alltid lika kul när bilen går igenom !
    Jag ska jobba nu i två nätter, efter 5 nätters ledigt.
    God Fortsättning!!

    SvaraRadera
  2. Härligt då bilen går igenom en besiktning.
    ETT år till nästa gång nu då :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Skönt att den gick i genom!

    SvaraRadera
  4. Grattis till besiktningen!
    Varje år får man gå med hjärtat i halsgropen inför den. :) Speciellt jag med min: ;)
    Hoppas nyåret gick bra för Atlas? Klicker stressade upp sig och låg på helspänn i flera timmar.
    Har haft datahaveri sen före jul, som nu är fixat, så därför har jag inte kunnat hälsa på här.
    Får i alla fall önska Er en god fortsättning på nya året! Kramar från oss! ♥

    SvaraRadera