20 aug. 2012

Kämpigt

Jäklar vad kämpigt det var idag, ja, löpningen alltså. Men det blev 5 km löpning i den här åsk-värmen. Nu fullkomligt rinner svetten om mig men vad gör det? Man kan ju duscha och det är precis vad jag ska göra nu. F.ö fortsätter LCHF dieten, idag blev det chili fisk och jädrar i min låda vad gott det var. Jag ska sätta mig vid datorn och dela med mig av favoriterna nån dag. Men efter duschen ska jag göra något som jag tror att halva Sverige gör ikväll, nämligen se på DALLAS! Jamen det är ju bara kult!

5 kommentarer:

  1. Springa i den här värmen? Att du orkar!

    SvaraRadera
  2. Bra Jobbat!!!
    ..och visst var det kul att se Dallas igen !!??

    SvaraRadera
  3. Och jag som är stolt att jag kan springa 2 kilometer. Jaja...en vacker dag kanske jag också kan springa 5 km.
    Men Dallas klarar jag av att se :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Bra gjort! Jag kan inte springa alls, så jag beundrar alla som gör det. 65 kg??? Lättviktare där!
    Visst blír det tyst när barnet/barnen lämnar boet och det tar en tid innan man fattar. Det är verkligen en omställning och mycket man saknar.
    Från det ena till det andra. Händer det nåt roligt med Atlas? Kurser? Här händer ingenting numera.
    Ha det gott och pussa Atlas! ♥

    SvaraRadera