17 nov. 2013

Härlig avslutning på helgen.

Min lediga fredag inleddes inte så bra. Jag var sängliggandes och lördagen likaså men idag har jag faktiskt varit på benen. T. o.m orkat läst lite i min bok "Shantaram" (900 sidor!!) som jag har hållt på med sen i somras. 
Ja jag vet jag är ingen bokslukare.

Stackars maken som kommit hem från Norge jobbet för att umgås. Blev inte så kul för honom kanske men han tyckte att det bara var skönt att få vara hemma lite.

Ikväll avslutade jag helgen med att ta hand om mig själv litegrann. Fotvård, ansiktsmask med peeling och sen passade jag också på att noppa brynen. 
Naglarna filades och lackades sen i mörkblått. 
Jag tror jag är redo för en ny vecka och börjar den med att vinka av maken imorgonbitti klockan fem då han åker tillbaka till vårt grannland i väster. 

Hur har eran helg varit?




2 kommentarer:

  1. Hoppas du känner dej pigg nu! Så skönt med lite egentid för "spa"...borde jag oxå göra!
    En omtumlande helg då jag hospiterat på ett annan sjukhus....mer om det kommer i bloggen så småningom!

    SvaraRadera
  2. Tack, min helg var lugn och bra. Hoppas du mår bättre nu, bra att ta hand om sig själv emellanåt!
    Kram o ha en bra vecka

    SvaraRadera