7 jan. 2014

Problem med Bloglovin

Jag läser nästan alltid mina bloggar som jag följer i min mobil, 
och då tar jag hjälp av Bloglovin.
Nu har jag haft problem med att läsa bloggar sen slutet på förra veckan och har hela tiden trott att jag har något fel hos mig men idag hittade jag det här inlägget på Bloglovins hemsida.
Det var inte bara jag alltså, vilken tur! Dagens I-lands problem:)
Hoppas detta kan va till hjälp för någon..

Fungerar inte?

just nu fungerar inte appen för mig. när jag kollar på 'olästa inlägg' kommer det exempelvis upp att kenza har lagt ut ett nytt inlägg, men kissies bild är på framsidan och texten är från dessie. om jag sedan klickar på inlägget kommer jag in på ett helt annat inlägg, typ blondinbellas! jag har senaste uppdateringen i ios7 och även uppdaterat appen. vet inte vad som är fel!
49 votesanonymanonym shared this idea  ·   ·  Flag idea as inappropriate…
started  ·  
 
 
 Johanna CarlbergAdminJohanna Carlberg (Admin, Bloglovin) responded  · 
Vi har tyvärr tekniska problem med appen och har skickat in en ny version som vi väntar på att få godkänd av App store. Den ska bli godkänd inom 2 dagar och då måste appen uppdateras för att den ska fungera som den ska igen.
Ber så hemskt mycket om ursäkt för krånglet. 

3 kommentarer:

  1. Jag har Bloglovin men använder det aldrig....tråkigt när tekniken strular.

    Nä, jag har faktiskt inte sett Hundraårigen, min man har däremot. Han tyckte helt klart att den var sevärd.

    SvaraRadera
  2. Jag hade också problem i helgen när vi var bortresta... så jag ligger ganska långt efter nu och håller på att läsa igen...

    SvaraRadera
  3. Hoppas det löser sig snart!
    Så smart med bloglovin!

    SvaraRadera