26 apr. 2014

Velar fram och tillbaka.

Ja, det gör jag faktiskt. 
Men nu har jag bestämt mig, det blir inga fler blogginlägg från mig. 
Jag får aldrig lust att skriva några inlägg helt enkelt. Däremot läser jag väldigt många bloggar själv dock är jag urusel på att kommentera hos er, sorry. 
Ni som vill kan följa mig på Instagram istället, adressen ser ni till vänster i marginalen. 
Just nu har jag fullt upp med renoveringen i stugan som vi tillbringar varje helg i just nu. Sen ser jag förstås fram emot att yngsta ska komma hem om några veckor, och herregud vad jag längtar efter att få krama om honom. 
Snart är det sommar och semestrar underbart. 
Tiden går fort, ta hand om er allihopa kram på er. 

7 kommentarer:

  1. NEEJ! Inte får Du sluta blogga! Jag vet inte hur instagram fungerar? Kan man skriva kommentarer där och måste man inte ha ett konto?
    Men, kanske Du får lust snart igen? :)
    Tyvärr har jag ingen bild på Samba, för jag tänkte inte så långt när jag var där. Men det blir fler gånger, så hav tröst.
    Borstning av en Collie är inget latmansgöra precis!
    Mina är hårömma vid ljumskarna och om det blir för hårt, så visar dom tänderna. Byxorna bak är värst, tycker jag. Dum som man är, så har jag aldrig lärt dom att stå på ett bord, så det blir väldigt jobbigt att stå på huvudet och borsta.
    Men dom är ju snälla och står stilla och det går en hel del köttbullar för det.
    Så roligt att få renovera stugan! Härligt att ha den att åka till och speciellt nu är det är så fint väder.
    Roligt att få träffa sonen igen och tänk så mycket han ska ha att berätta. Skönt att ha honom hemma igen, förstår jag?
    Ha det så gott och krama Atalas från mig och nospussar från pappa och farbror! :) ♥

    SvaraRadera
  2. Du har fullt upp ser jag! Trist att du slutar blogga, men jag förstår dig..svårt att hinna med allt man vill!
    Vi ses på instagram, och WF!?
    Ha det så bra!!!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Trist att du slutar, men man ska ju inte känna nå´t tvång att krysta fram inlägg.
    Det verkliga livet måste ju komma i första hand ;-)
    Ha det bäst, och vi ses ju på insta. Kramar

    SvaraRadera
  4. Varenda en verkar sluta blogga. Men man ska göra det som känns bäst :) Tyvärr hittar jag dig inte på Instagram hur jag än skriver in namnet :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag svarade inne hos dig, du kan prova med monica_s_65

      Radera
  5. Men såå trist, men vi ses på insta vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. En annan sak med skönhet på Alpine fake Panerai Eagle är armbandet. Den visuella utformningen av den är inte för allas fake Tag Heuer smak, men de trånga toleranserna och övergripande konstruktionen är riktigt imponerande. Tyvärr fake Audemars Piguet är detta allt arbete som började på den ursprungliga klockan St. Moritz, men för fake IWC Alpine Eagle satte Chopard verkligen armbandet på steroider och i överdriv för fake rolex ett mycket sofistikerat och vackert armband i smycken. Det är förmodligen min favoritdel av klockan. Armbandet stängs elegant fake Rolex med ett "mysterium" doldt utskjutande lås. Det hade rolex replica emellertid varit trevligt att se en mikrojusteringsfunktion eller liknande system som, förutom att det var bekvämt, skulle hjälpa rolex kopia Chopard att ha mer funktionella fördelar jämfört med tävlingen.

    SvaraRadera