7 jan. 2011

Första kommentarerna i Lets Dance

FRANK ANDERSSON: Lyckades överraskande bra, speciellt med fotarbetet.
Han blir uppflyttad till MELLAN placeringen.

FIGGE NORLING: Honom hade jag placerat på MELLAN placeringen men jag flyttar just nu upp honom på TOPP. Skådespelare har lyckats bra förut, dom kan leva sig in i en roll liksom.

ANDREAS WEISE: Han ligger definitivt kvar på TOPP. Åh då får jag ta tillbaka det där med att det inte skulle bero på prestation, för det beror verkligen på prestation. Han är verkligen på TOPP, TOPP, så jäkla bra!

ALEXANDRA PASCALIDOU: Jag hade rätt, det är inte disco du ska dansa.

HANNAH GRAAF KARYD: Här hade jag gissat MELLAN placering men tyvärr alltså, det var för struttigt, det blir BOTTEN placering.

TINA THÖRNER: Jag älskar dig och din dialekt men sorry alltså. Det blir nog BOTTEN för dig också. Och TV4 hon måste ha andra kläder på sig, dom benen kom inte till sin rätt i den kjolen.

ANDERS BAGGE: Det blir MELLAN placering för dig. Det såg stiligt ut men stelt. Nu tror jag iof att det berodde på nervositet och det kommer han säkert att jobba bort och då blir han farlig.

ALEXANDER RYBAK: Ja han ligger fortfarande kvar på TOPP men han var inte så bra som jag trodde.

BJÖRN RANELID: Ja han ligger på en MELLAN placering nu. Jag höjde nog honom lite för högt, men han kan nog också bli farlig.

JESSICA ANDERSSON: Hon ligger kvar på TOPP och ska så göra. Hon kommer va kvar till slutet.

DENISE RUDBERG: Har fortfarande inte aning om vem hon var, men det såg tjusigt ut hon kan bli bättre, ligger kvar på MELLAN placeringen.

HELENA LUNDBÄCK: Nej där får jag ändra mig. Det såg lite ihopskunket ut ganska mediokert. Tyvärr blir det BOTTEN placering för henne.

Får se hur detta kommer arta sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar