7 jan. 2011

Let's Dance 2011

Ikväll är det dags, mitt favvo program börjar (älskar/hatar).

Jag tänkte nu göra en förhandsbedömning trots att jag inte sett något, jag kan liksom inte låta bli. Jag placerar dom på TOPP, MELLAN eller BOTTEN, OK?

  • Dansar cha cha:
  • FRANK ANDERSSON (brottare) e' han inslängd som Lasse Brandeby eller Wille kanske? Det blir nog BOTTEN tyvärr
  • FIGGE NORLING (skådespelare) kan överaska men jag skulle tro MELLAN
  • ANDREAS WEISE (sångare) gissningsvis TOPP men inte pga prestation troligen sitt kändisskap som IDOL deltagare.
  • ALEXANDRA PASCALIDOU (prog.ledare) tyvärr blir det nog BOTTEN här.
  • HANNAH GRAAF KARYD (krönikör) hon kommer säkert komma en bit på sitt utseende så här gissar jag MELLAN placering.
  • TINA THÖRNER (rally kartläsare) ja, här blir det nog också MELLAN placering, men det kan också bli TOPP.
  • Dansar vals:
  • ANDERS BAGGE (jurymedlem IDOL) TOPP placering dels pga popularitet dels pga enorm vilja.
  • ALEXANDER RYBAK (sångare) han är ju final tippad redan nu och jag är nog benägen att hålla med, killen är van vid 5-6 timmars träning varje dag, så disciplin har han ju. TOPP alltså.
  • BJÖRN RANELID (författare) han är min favorit, jag tror på honom. TOPP. Jag hoppas att dom inte slängt in honom i tron att han skulle vara den nya Lasse Brandeby för då tror dom fel.
  • JESSICA ANDERSSON (sångerska) hon är min kvinnliga favorit. TOPP på henne alltså.
  • DENISE RUDBERG (författare) har ingen aning vem det är så det blir MELLAN här.
  • HELENA LUNDBÄCK (ryttare) är också final tippad redan nu eller hon ligger i allafall bra till hos väljare. Jag skulle också gissa att hon har bra fysik och därför kommer klara det här galant, så det blir TOPP för mig.

Nu ska det bli spännande och se om jag har tippat någotsånär rätt....Vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar