7 jan. 2011

My Dog 2011

I dag blev det ett besök på "MY DOG" mässan som pågår denna helgen här i Götet.

Där får man sig många glada skratt.
Herregud, jag säger bara det. Dom skrattar åt mig på jobbet för att jag sätter på Atlas ett regntäcke när det regnar, men vore dom där skulle dom definitivt inte garva åt mig längre, det lovar jag. Alltså, jag bara undrar, vad håller folk på med egentligen. Skor, mössa, halsduk, smycken, vissa sätter på sina hundar vad som helst. Nej det blir lite för överdrivet för min smak. Men skratta fick jag gjort i alla fall. Visar några bilder jag tog.




3 kommentarer:

  1. Visst är det löjligt med alla utsmyckningar till hundar? Tycker dom skulle köpa sig en plyschhund istället!
    Tur att man inte har en pudel. He He!
    Det räcker gott att komma igenom pälsen på dom jag har.
    Måste vara intressant att se allt på My Dog? Jag har aldrig varit där. Ska Du ställa ut Atlas?
    Han fick ju fin kritik på valputställningen, så nu får Du börja anmäla till sommarutställningarna.
    Det finns en inoff. här på Orust Hundägarefören. i sommar. Kika här: http://www.orusthund.com/
    Funderar på att ställa ut nån av mina.
    Fina bilder förresten! Jag hade nog skämts om jag gått ut med pudeln på första bilden.
    Ha det gott ♥

    SvaraRadera
  2. MEN, HERREGUD!
    Ha Ha Ha!
    Tredje bilden menar jag ju naturligtvis!
    Den första VAR ju ingen pudel. Det blir nog jag som får göra en pudel efter den missen.
    Hej!

    SvaraRadera
  3. Ja en del spökar då ut sina jyckar! Men det är väl mest 'minsta-raserna' som drabbas... Regn- och vintertäcke är ju helt okej och även skyddande sommaroveraller till dom solkänsliga nakenhundarna.

    Storpudeln är ju en jättefin hundras men den Amerikanska Lejonklippningen är så himla ful!! Tycker jag alltså.. Goa bilder på "Collin & Bichonen"!

    Ha de gött!

    SvaraRadera