4 feb. 2011

Den kuliga listan!

En listig en
1. Hur gammal är du om 5 år? 51 år. Är det viktigt?

2. Vem var den sista du träffade? Vännen C, förutom mannen som sitter mittemot.

3. Hur lång är du? 1,64 var det sist.

4. Vilken var den senaste film du sett? Svinalängorna, grymt bra.

5. Vem ringde du senast? Vännen C

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till C och det handlade om en Elvis Presley Kör-sångs aktivitet nästa helg.

7. Vad är dagens planer? Inget speciellt lite vin och god mat ikväll. Mannen och jag är själva.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Messa, men ringa också. Beror på vad det gäller.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda.

10. När såg du senast din mamma? I somras.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? 7.30

13. Har du någongång hittat en katt? Nej, inte vad jag minns.

14. Vilken är din favoritplats? Sängen

15. Vilken plats föredrar du minst? Kommer inte på nåt.

16. Var tror du att du befinner dej om 10 år? I livet hoppas jag,

17. Vad skrämde dej som barn? Min bror, som gömde sig under min säng.

18. Vem fick dej att skratta senast? Min man.

19. Är du för ung att äga vinylskivor? Nej, nej.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.

21. Sover du med eller utan kläder? Med trosor.

22. Hur många kuddar har du sängen? Jag har en.

23. Hur många landskap har du bott i? Två, Östergötland och nu Västergötland.

24. Har du nångång spytt på fyllan? Ja, då ett antal, men nu var det längesen.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor o skor när jag är ute, strumpor och tofflor när jag är inne.

26. Är du social?  Ja och nej.

27. Vilken är din favoritglass? Jag gillar inte glass.

28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Göra oss skuldfria.

29. Tycker du om kina-mat? Det är ok, inte mer.

30. Tycker du om kaffe? I ♥ Kaffe

31. Vad dricker du till frukost? Kaffe och smothie.

32. Sover du på någon särskild sida? Ja, oftast höger.

33. Kan du spela poker? Nej

34. Tycker du om att mysa? Ja

35. Är du en beroende människa? Ja. Kaffe m mjölk

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, en gammal klasskamrat, Anna Ö

37. Vill du ha barn? Ja, tack, jag behåller gärna dom två jag har, men inte fler.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja.

40. Föredrar du havet eller pool? Havet. Eller ett kvällsdopp nere i sjön.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Hemmet och kläder

42. Äger du dyra smycken? Någon enstaka.

43. Har du någongång testat narkotika? Nej

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Emilia bakelse.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Min man

46. Välj ett ärr på din kropp? Har inga vad jag vet.

47. Vad har du för ringsignal? Gammal hederlig telefonsignal

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej. Det enda som finns kvar är en nalle.

49. Flirtar du mycket? Nä.

50. Var togs din profilbild för din blogg? På jobbet

51. Kan du byta olja på bilen? Nej det finns andra som klarar det bättre

52. Har du fått fortkörningsböter? No comments. Kanske skulle skriva ett inlägg om det?

53. Vilken var den senaste bok du läste? Slask jobbet av Christina Larsson

54. Läser du dagstidningen? Ja, på nätet. Men inte varje dag.

55. Prenumererar du på nån veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? Nä.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4 Göteborg

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Adressen till Fritidsresor, ska få ersättning för sista dagen på Egypten resan.

59. När var du i kyrkan senast? I Måndags. Sjunger i kör där.

60. Vilka personer utmanar du? Var så goda, alla som inte redan gjort den.

2 kommentarer:

  1. Listor är jag ingen hejare på och den där var vääldigt lång.
    Atlas blir bara snyggare och snyggare!
    Och så välvårdad han är. Snyggt friserade tassar och öron och korta fina klor.
    Det har Du också! Snygg frisyr menar jag. *Fniss´* Kul med lite förändring ibland.
    Ha så gott i helgen och pussa på Atlas från oss!

    SvaraRadera
  2. Ojojoj, va mycket jag fick veta om dig nu. KUL!

    Kram!

    SvaraRadera