6 feb. 2011

För 30 år sen!

Jag har fått en sån här:



Nu har man helt plötsligt blivit påmind om att det är 30 år sen man sluta nian!
Vart har alla dom åren tagit vägen??
Det känns som det var igår (inte riktigt kanske).

Det hela har resulterat i att jag idag faktiskt har fått kontakt med en gammal go vän från den tiden, som flyttade till Tyskland efter gymnasiet och där någonstans tog vår kontakt slut.
Så ingen blev nog gladare än jag när jag nu fick pratat med H igen
efter säkert 27 år! Yes!!

4 kommentarer:

  1. Har fått en likadan-fast för oss som gick ut nian i Ö-o förstås...kluven. /L8

    SvaraRadera
  2. Mjaa tänkte åka till Indien just då men DET kanske skiter sig och då...Ja vem vet/L8

    SvaraRadera
  3. Det vore ju iof skit tråkigt o missa, jag fattar. Hade valet stått mellan Indien och en klassträff så hade det inte varit svårt för mig heller att välja.

    SvaraRadera