12 mars 2011

Hänt idag

Jaa, inte är det mycket, men jag har varit och inhandlat ett par nya vita skosnören, som jag satt i mina vita gympadojjor. Dom köpte jag i USA 2008, och det är dom bästa gympadojjorna jag någonsin haft, sååå sköna alltså.

Nu chansade jag och tvättade dom i 60 grader i tvättmaskinen (tänkte att det får bära eller brista), och det gick hur bra som helst. Faktum är att dom ser nästan ut som nya igen.


Kolla!

Sen blev jag tvungen att snygga till lite på diskbänken, för där såg ut som ett smärre krig.


Men nu ser det ok ut igen.



Nu återstår bara att börja med middagen.
Idag blir det kocken Richard Wajes recept på Chicken Tai, det är så gott!


Och ikväll blir det Mellofestivalen med lite vin tillsammans med hemma hos vännerna.
Efter Mello ska vi spela ett sällskapsspel, vi gör det ibland och det är så himla kul.
Den här gången blir det "Sverige Spelet" eller "Retro". Vi har aldrig spelat något av dom.
Båda verkar kul i alla fall. Har ni testat något av dom, och vad tyckte ni i så fall?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar