8 juli 2012

Bröllopsdag

Idag har vi firat Hampa Bröllop = 23 år, och tänk jag tycker det känns som det var igår. Vi började dagen med mys här hemma på altanen i lugn o ro.
Sen for vi in till stan (Gbg) och började först med att strosa runt i Trädgårds Föreningen, väl värd ett besök nu när alla blommor står i all sin prakt. Därefter hade vi bokat bord på det hippaste stället för tillfället dvs Clarion Post Hotell. Oj vilket vackert ställe där hade man inte snålat med slantarna.
Det blev först en fördrink en "Fuzzy Black Berry Sauer" oj, det var nog den godaste drinken jag druckit tror jag, där måste jag nog googla fram receptet . Sen blev det deras Räkmacka och jag säger bara BIG och såå GOOD.
Här i Götet är annars Heaven 23 kända för sin King Size Räkmacka, men den här var bättre.
Vi har haft en härlig dag och nu hoppas vi på minst lika många år till tillsammans.

3 kommentarer:

  1. Grattis!
    Vi firar också Hampa i år men inte förrän i september.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag!
    Grattis!!!!
    Vi firar 21-årig bröllopsdag i år, vad det nu kan heta? :)

    SvaraRadera
  3. Ett STOOORT grattis till er.
    Vilken underbar dag ni fick.
    Kram!

    SvaraRadera