2 juli 2013

Semester dag 2

Snacka om att jag haft en underbar dag.
Vaknade kl tio tog en promenad med vovven och sen latade jag mig lite och sen lite till. Därefter var det dags för vovve promenad igen, den här gången tog vi en långgrunda i skogen sen hem och fixa lite mat i magen och sen lata sig lite till och nu sitter jag framför teven och kollar Allsång på Skansen. Gillar verkligen det programmet, mycket bättre än Lotta på Liseberg. Dock tyckte jag väl idag att Kerstin Dellert kunde fått sjunga sin låt själv blev lite knepigt när publiken vill sjunga i lite snabbare takt. Sen blev jag glad när Peter från gamla The Boppers var med, det var längesen man hörde dom. Lisa Nilsson är fantastiskt, say no more. Jo en sak till Per, vår egen lilla göteborgare, love you!
Vad säger ni kollar ni på Allsång eller föredrar ni Lotta på Liseberg? 

1 kommentar:

  1. Ska jag vara ärlig kollar jag inte på något...men Morden i Midsomar missar jag inte. Skönt med semester, njuuut vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera