7 aug. 2013

Konst

kan vara t.ex vackert, fult, abstrakt, ja, mycket.

Jag är verkligen ingen konstkännare men tycker förstås att
man ska ha något som pryder väggarna.

Bl.a har vi akvarell tavlor som min svägerska Marie Öhman från Orust har målat.
Och just nu har hon utställning på Säbygården på Tjörn t.o.m den 9 augusti mellan 12-18,
så har ni vägarna förbi så är det verkligen värt ett besök.

Vi (svärmor och svägerska och make) var där och passade också på att ta en fika i den gröna trädgården (och fråga mig inte vad mannen gör med munnen???).

Kram på er!



4 kommentarer:

  1. Tavlorna ser verkligen vackra ut!
    Vi har missat denna utställning (hade inte hört om den tyvärr) fast att vi vistas på Tjörn det mesta av sommaren. Synd!
    Jo, jag frågar; vad gör han med munnen? Gapar lite? Svårt att se. Haha!
    <3

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen vackra tavlor!
    Å gapa det kan han ,din man :)

    SvaraRadera
  3. Underbara tavlor från en vacker miljö. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Fina tavlor! Kul att du tittade in till min värld. Angående utmaningen så går det sädår, har jag nu skrivit ett nytt inlägg om det!

    SvaraRadera