24 okt. 2013

Jävla förkylning

Jag har varit hemma från jobbet nu i några dagar och det tillhör inte vanligheterna att jag är hemma.
Jag tror alla människor är sjuka snart. Det är väl väderomställningen kan jag tro.

Hostar som en galning på nätterna (och dagarna), med andra ord inte så många timmars sömn!

Så jag stannar hemma, jag sitter i och för sig nästan alltid själv på jobbet i min lilla kur så jag skulle kunna vara där men jag är så jäkla mossig i huvudet och rösten har sprungit och gömt sig,
så ingen skulle höra vad jag säger och inte mycket skulle bli gjort.

Det viktigaste (lönerna) är ändå gjort. Annars skulle jag bli hängd innan helgen:)

Kram på er!

7 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Hoppas du får en bra helg trots hostan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sus!

      Önskar dig en trevlig helg också!

      Radera
  2. Men stackars Dig! Hoppas Du blir ompysslad nu i helgen, så Du blir bra? Önskar Dig, trots allt, en fin helg och kramen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Britten!

      Dessvärre är det ingen som tar hand om mig nu;(, mannen är i Norge och får ta hand om svärmor nu.

      Önskar dig en trevlig helg också!

      Radera
  3. Välkommen tillbaka, vad som än har hänt hoppas jag allt ordnat sig till det bästa. Trist att känna sig hängig, hoppas lite vila under helgen har gjort att du känner dig bättre. Här kommer äntligen ett svar på din fråga hos mig. Alla bilder som är på mig tar min man, han är duktig på att fotograferar o har alltid haft det som en liten hobby. Själv tar jag alla andra bilder, på mat, heminredning osv. Ofta använder jag stativ o jag lär mig mer o mer om att fota manuellt, men det är tålamodsprövande o inte helt lätt, men så himla kul. Ska du fota dig själv är ett stativ o en fjärrutlösare att rekommendera. Om du har möjlighet gå på fotokurs eller gå in o kika på Moderskeppet som har många bra kurser både i att fota o att redigera bilder. Har du fler frågor hör bara av dig. Tack för dina ord hos mig de värmer. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina tips Tina, jag ska kolla in Moderskeppet ( har aldrig hört om det ). Det blir nog att önska sig ett stativ i julklapp tror jag.

      Radera
  4. Svar: Ja det kanske inte är så smart men just då kändes det som att det var värt det. Hoppas att jag tycker det nästa gång jag ställer mig på vågen också..

    Jag har också varit förkyld o många med mig på jobbet. Det är nog sådana tider nu.

    SvaraRadera